keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Lumisadetta ja kevät aurinkoa

Mä olen jotenkin todella hämilläni (vaikka ei pitäisi kun joka vuosi sama juttu) kun tähän aikaa vuodesta vielä tulee pyryttämällä lunta ja sitä kertyy päivän aikana maahan useampi sentti.Eilen oli juuri tällainen päivä ja täksi päiväksikin luvattu lumisadetta, ei onneksi vielä kuitenkaan sada vaan ulkona on aivan ihana auringonpaiste <3.

Milloin mahtaakaan lumisateet ja pakkaset päättyä?! Mulla on itselläni kyllä pidentyneiden päivien ja auringon myötä vahvistunut entisestään kevään tunne rinnassa =). Kotia olen parhaani mukaan yrittänyt pukea keväisempään, mutta vielä joitakin asioita uupuu. Kovasti yritän etsiä olohuoneeseen mattoa ja verhoja. Haluaisin turkoosia sävyä yhdistää nykyiseen väritykseen joka on hopea-harmaa-musta-valkoinen. Olen miettinyt Vallilan mandariinia turkoosilla värillä.  

Vallila Mandariini


Tämä Vallilan turkoosi mandariini kuosi tuntuu olevan joka paikasta loppu =(. Olen yrittänyt miettiä korvaavaa kuosia samalla värityksellä, mutta ei tunnu mitää kivaa löytyvän. Voisin tietenkin harkita Vallilan turkoosia kelohonka kuosia. Meillä tällä hetkellä ruskeat kelohonkaverhot ikkunassa ja tämäkin kuosi kyllä sellainen josta tykkään.


Vallila Kelohonka
Katsotaan päätyykö näistä jompi kumpi olohuonettamme piristämään vai onko se kuitenkin jokin ihan muu ;).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti