maanantai 14. tammikuuta 2013

Tästä se alkaa :)

Hämmennystä, ihmetystä, kummastusta, pelkoa, jännitystä....ja mitä vielä....tästä se NYT ALKAA MUN IHKA ENSIMMÄISEN OMAN BLOGIN KIRJOITTAMINEN ja tunteet on ihan sekaisin. Osaanko mä kirjoittaa, mitä mä kirjoittaisin, löytääkö kukaan mun juttuja ja jos löytää niin ottaako omakseen, kuinka mä yhdistän tän kirjoittamisen tähän mun ihanan rakastettavaan kaaoottiseen arkeen näiden mun ihanien murujen kanssa ja ja ja !!! Ajatusten ja tunteiden vuoristorataa tällä hetkellä!

Blogiini ajattelin kirjoitella kaikesta mitä mieleeni tulee maan ja taivaan välillä. Perheestä, arjesta, kiinnostuksen kohteista mm. sisustaminen, matkustaminen, ruoanlaitto.

Nyt kuitenkin ennen kuin jännitystäni ja tunteitani pääsen tänne purkamaan oikein kunnolla niin lähden laittamaan mun pienet rakkaat enkelini <3 yökuntoon eli iltapala, iltatoimet ja iltapesut kutsuu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti